Enkele ervaringen van onze klanten

"Bij organisaties waar service en klanttevredenheid hoog in het vaandel staat, staat Wens Business Events voorop in de rij. Met een uniek online registratietool nemen zij veel werk van mij over. - Copaco"






"Het was fantastisch! Wens Business, vervulde onze wensen...de organisatie van de trip was service -en klantgericht. Onderscheidend, persoonlijk en Unique, een krachtige combinatie, ga zo door!"






"Afgelopen jaar zijn wij met ABN AMRO voor het eerst met Wens op reis geweest en het was direct een onvergetelijke reis..."






"ATC TRUST "Het was genieten, onze hartelijke dank aan de hele organisatie!"






"Het was genieten, onze hartelijke dank aan de hele organisatie!"






"Wij gaan met BDO al 8 jaar met vol vertrouwen op reis met Wens Business Events."







ONZE WERKWIJZE VOOR INCENTIVES

Het ontwikkelen en realiseren van een incentivereis met eventueel een bijbehorend concept vraagt naast de nodige creativiteit ook een stukje projectmatig werken. Gedurende het proces gaan we gezamenlijk een aantal fasen door, waarin ook de juiste keuzen van uw kant op het juiste moment genomen kunnen worden. Zo wordt u incentivereis stap voor stap vorm gegeven. Wij zorgen er voor dat u geheel ontzorgt wordt van briefing tot en met de uitvoering.

  1. Briefing: een uitgebreide briefing vormt het uitgangspunt voor een op maat gemaakte incentivereis. Daarnaast zijn uw eigen missie en merkidentiteit van groot belang om te komen tot de juiste uitgangspunten voor de start van onze samenwerking.

 

  1. Samenvatting: na afloop van de briefing sturen wij u een samenvatting van het gesprek, waarin alle uitgangspunten helder geformuleerd zijn.  Mocht u nog aanvullingen of wijzigingen hebben, laat het ons graag weten.!

 

  1. Brainstorm: Samen met ons team plannen we een brainstorm om tot de meest creatieve ideeën te komen.

 

  1. Voorstel: vervolgens gaan we enthousiast aan de slag en maken we een voorstel met bijbehorend budget. Dit voorstel komen we graag persoonlijk bij u presenteren.

 

  1. Contract: op het moment dat het voorstel geheel aan uw verwachtingen voldoet, maken we het contract op.

 

  1. Inspectiereis: aansluitend gaat onze project manager samen met u of alleen op inspectiereis om de bestemming en activiteiten te bekijken. Waar nodig wordt het programma aangepast. Op deze manier zorgen wij ervoor dat verrassingen tijdens de uitvoering voorkomen worden.

 

  1. Opstellen draaiboek: voorafgaand aan de uitvoering maakt de Project Manager een gedetailleerd draaiboek. Alle betrokkenen werken tijdens de uitvoering met hetzelfde draaiboek, zodat iedereen weet wat er van hem/haar verwacht wordt.

 

 

  1. Uitvoering: de Project Manager  begeleidt de reis, fungeert als aanspreekpunt voor de klant, stuurt de lokale leveranciers aan en regelt eventuele aanpassingen/aanvullingen.

 

  1. Evaluatie: na afloop blikken we samen met de klant terug op de successen en de leermomenten van de reis. Hierdoor kunnen we eventuele volgende projecten naar een hoger niveau tillen.